verzend en retourbeleid

product retourneren

Binnen hoeveel dagen kan ik een bestelling retourneren?

Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. Geef binnen deze termijn aan ons door dat je de producten wilt retourneren en je geld wilt terugkrijgen. Je kunt dit doen door middel van het retourformulier die je in je pakket vindt. Ook kun het afzien van de koop per e-mail of telefonisch doorgeven aan onze Consumentenservice.

u kunt via deze link het retourformulier downloaden:

retourformulier

Onder welke voorwaarden kan ik de bestelling retour sturen?

  • Binnen 14 dagen na ontvangst.
  • De producten ontvangen we in goede staat retour. Je kunt de producten dus bekijken en beoordelen zoals je dit ook in een winkel zou doen. Echter het product mag hierdoor geen schade oplopen en dient dus zonder schade aan ons geretourneerd te worden
  • Stuur de producten in de orginele verpakking terug of in de zo orgineel mogelijke verpakking
  • Bij producten die beschadigd, is de consument verantwoordelijk voor de waardevermindering 
  • Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen, worden niet geaccepteerd

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

De producten die je terug wilt sturen, doe je weer in de verpakking waarin je je bestelling hebt ontvangen. Bij je bestelling ontvang je een retourformulier met een retourlabel en -instructie. Op het formulier geef je aan welke producten je terugstuurt. Het formulier doe je bij de artikelen in de doos of enveloppe, je plakt de doos of enveloppe goed dicht en plakt het retourlabel erop. Afhankelijk van het product dat je terugstuurt, is het proces als volgt:

  • Past wat je terugstuurt in een envelop? Dan kun je die per post naar ons opsturen.
  • Is je pakket lichter dan 31 kg en niet groter dan 175cm x 78cm x 58cm?  van PostNL, je ontvangt hiervan een verzendbewijs.
  • Is je pakket zwaarder dan 31 kg of groter dan 175cm x 78cm x 58cm? Neem contact op met onze Consumentenservice om een afspraak te maken voor het afhalen van je bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Het aankoopbedrag van je bestelling (incl. verzendkosten) wordt zo snel mogelijk gecrediteerd, uiterlijk binnen 14 dagen. Deze betaaltermijn start op het moment dat u uw pakket heeft ontvangen. Er zijn bij ons nooit kosten verbonden aan het retourzenden van je bestelling. Eens per week behandelen we de teruggestuurde producten. Zodra we jouw retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail. Voor producten die op de juiste manier zijn teruggestuurd, ontvang je een e-mail met een creditfactuur. Op de dag dat je deze e-mail ontvangt geven wij opdracht om het geld aan je terug te storten. Heb je bij het retourneren niet aan onze voorwaarden voldaan? Dan blijft de betalingsverplichting bestaan. In dat geval ontvang je daarvan altijd bericht. Stuur je je hele bestelling terug en heb je verzendkosten betaald? verzendkosten retourneren wordt niet vergoed.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen?

De retourprocedure voor een verkeerd geleverd of beschadigd product is hetzelfde als de procedure voor het terugsturen van producten. De procedure is hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Geef op het retourformulier ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

  • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
  • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcard maatschappij.
  • Betaling achteraf: AfterPay stort het bedrag aan je terug. 

Kan ik een product ruilen via de webshop?

Het is niet mogelijk om producten uit onze webshop te ruilen. Je kunt je artikelen volgens de retour procedure terug sturen en in de webshop een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb ik garantie op mijn producten?

Ja, op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Jolly Egg 30cm € 26,95 € 22,95

Steun KiKa

ons team lid rent op
24 september de
​marathon in berlijn!

Bovendien doneren
​wij 10% van uw
aankoopbedrag
​aan KiKa kinder-
​kankervrij.

ook kunt u sponsoren
door op klik hier te
klikken.

© 2016 - 2017 VIP Dogs | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.